Even voorstellen...


Hoi allemaal!

In deze eerste post zal ik me even voorstellen. Mijn naam is Anniek en ik ben afgelopen jaar afgestudeerd als diëtiste. Een van mijn grote hobby's is koken en bakken met gezonde voeding. Op dit moment studeer ik psychologie en dit wil ik gaan combineren met de diëtetiek. Maar ondertussen krijg ik veel vragen van mensen over voeding en daarom leek het me een goed idee om een blog te starten. Door middel van deze blog zal ik proberen om antwoorden te geven op veelgestelde vragen. Dus als je een vraag hebt over voeding mag je deze gerust stellen, dan zal ik proberen hier een antwoord op te geven!
Heel veel plezier met het lezen van mijn blogs, ik hoop dat je er wat aan hebt!

Liefs, Anniek

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kan ik mijn hemoglobine (hb) in het bloed verhogen door middel van voeding?

Koffie

Heb ik eiwitshakes nodig als ik sport en spieren wil opbouwen?